Наше складне, динамічне, суперечливе сьогодення вимагає від людини здатності цілеспрямованої, усвідомленої, розумної орієнтації в навколишньому світі. Саме засвоєння досягнень філософської культури сприяє формуванню у особистості цієї здатності. Знання філософії підвищує культуру мислення, посилює чіткість, послідовність, аргументовану доведеність суджень, ознайомлює з правилами дискусії, посилює ефективність і переконаність мови.

Навчальна  дисципліна «Філософія» передбачає засвоєння специфіки філософського осягнення дійсності; ознайомлення студентів із наявними філософськими концепціями, які розкривають поліфонізм і плюралізм філософського мислення; створення умови для формування світоглядно-методологічної культури студентства.

Таким чином основною метою курсу є:

1) якісне засвоєння базових знань;

2) виховання певної філософської методики мислення.

Форми навчання: лекційні та семінарські заняття, самостійна робота студентів.

На семінарських заняттях розглядаються ключові питання курсу, аналізуються основні поняття та їхній звязок, висвітлюються завдання творчого характеру, розглядаються проблемні питання.

Самостійна робота студентів передбачає підготовку за рекомендованою літературою, написання рефератів, підготовку реферативних робіт, самостійне вивчення окремих питань.

Форми контролю: поточний контроль на семінарських заняттях в усній або письмовій формі, модульні контрольні роботи та семестровий контроль (письмовий іспит).

Завдання поточного контролю полягає у перевірці рівня засвоєння пройденого матеріалу, вироблення навичок самостійного опрацювання текстів, здатності їх осмислення та вміння відобразити здобуті знання матеріалу усно та письмово.

Завдання семестрового контролю зводиться до  перевірки розуміння студентами програмного матеріалу в цілому.

 

 

Вивчаючи курс «Філософія» студенти повинні

 

Знати:

  • визначення основних філософських категорій і понять;
  • основний зміст тем усіх розділів програми;
  • орієнтуватися в традиціях філософського мислення сформованих в контексті світових, загально цивілізаційних вимірів.

Уміти:

  • здійснювати аналіз освоєного матеріалу;
  • обстоювати власну точку зору на дискусійні проблеми як вітчизняної, так і зарубіжної філософської думки;
  • використовувати набуті філософські знання при аналізі світоглядно-методологічних проблем сучасного наукового пізнання;
  • формувати та обґрунтовувати власну позицію щодо актуальних проблем сьогодення.


Метою вивчення дисципліни «Фізика» є вивчення фізичних явищ, основних фізичних законів та формування на їх основі у студентів наукового фізичного мислення, зокрема, правильного розуміння меж застосування різних фізичних понять, законів, теорій та вміння оцінювати ступінь імовірності результатів, одержаних за допомогою дослідних та теоретичних методів дослідження.


Метою вивчення дисципліни «ВСТУП ДО СПЕЦІАЛЬНОСТІ» є поглиблення розуміння суспільного значення і перспективності обраної спеціальності в галузі електричної інженерії в сучасний період четвертої науково-технічної революції.

Завданням дисципліни є формування системи знань про етапи розвитку електроенергетики, електротехніки та електромеханіки на базі всесвітньо відомих фундаментальних відкриттів законів електростатики, магнетизму, електромагнітної індукції, електромагнітного поля, ядерної фізики, теорії відносності, астрофізики та багатьох інших історичних кроків до глибин пізнання Всесвіту. Одночасно необхідне усвідомлення відповідності рівня суспільного розвитку досягнутому рівню освоєння електрики та використання її в усіх сферах. Оцінка ролі і місця енергетики в промисловому виробництві та якості життя людей. Формування знань про джерела енергії, енергоресурси, умови сталого розвитку на базі екологічної електроенергетики,

організацію енергетичної галузі України, її ієрархічну структуру і світовий та європейський електроенергетичні ринки.

Метою вивчення дисципліни «ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЕЛЕКТРОТЕХНІКИ» є отримання бакалаврами в галузі електричної інженерії базових знань та набуття умінь і навичок щодо основ теорії електромагнітного поля, методів розрахунку електричних кіл постійного і змінного струму та електромагнітних систем і використання їх для вирішення практичних завдань у професійній діяльності фахівця електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.