Курс практичної граматики англійської мови має на меті навчити студентів правильно оформляти непідготовлене спонтанне мовлення та письмовий переклад. Досягнення цієї мети здійснюється за допомогою вирішення наступного комплексу завдань:
- аналітичне вивчення граматики як системи правил і структур в аспекті їх функціонування у мові за допомогою формування у студентів аналітичних і рецептивних граматичних навичок. Студент повинен вміти:
а) розпізнавати граматичну структуру за формальними ознаками;
б) співвіднести структуру зі значенням;
в) диференціювати її від омонімічних форм;
г) ідентифікувати відмінні форми, синонімічні за значенням (якщо такі є);
- формування мовного граматичного навички, тобто навички щодо точного відтворення досліджуваного явища в типових для його функціонування мовних ситуаціях і розвиток його гнучкості за рахунок варіювання умов спілкування, що вимагають адекватного граматичного оформлення;
- формування навичок перекладу з україгської мови, особливо, навичок багатоваріантного перекладу за рахунок застосування синонімічних граматичних, синтаксичних і лексико-граматичних конструкцій, а також формування у студентів чіткого уявлення про адекватність перекладу як точного втілення значення тексту оригіналу у граматично правильній формі мови перекладу .
Формування перерахованих вище навичок здійснюється в процесі вивчення і обговорення імітаційних, підстановлювальних, трансформаційних вправ, вправ на переклад і спеціальних контролюючих завдань.
Тривалість курсу – 2 семестри (Ікурс). У першому семестрі вивчення практичної граматики англійської мови завершується складанням іспиту, у другому – заліку, відповідно до вимог, розроблених кафедрою.
Викладання практичної граматики англійської мови здійснюється з використанням сучасних методів і форм навчання, що сприяють успішній реалізації всіх цілей навчання. При цьому враховується комунікативна і професійна спрямованість навчального процесу, оптимальне поєднання аудиторної і позааудиторної роботи студентів, використання різних форм роботи в аудиторії: групової, парної, індивідуальної. Значне місце відводиться сучасним методам активного соціального навчання: ігровим і дискусійним