Управління маркетингом

Мета: полягає в засвоєнні студентами основних понять сучасного менеджменту маркетингової діяльності як сукупності прийомів і методів, що використовуються підприємствами в умовах ринкових відносин і конкуренції глобального бізнес-середовища.

Предмет: вивчення закономірностей процесів управління маркетингом з урахуванням двоякості його природи: з однієї сторони, як управлінської функції (дослідження ринку, планування, формування стратегій), а з другої – як область особливого виробництва (збут, сервіс, реклама).

Завдання:

·        засвоїти сприйняття маркетингу як однієї з найважливіших умов забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в ринкових умовах;

·        набути вміння формувати стратегії і тактику маркетингового управління підприємства, визначати організаційну, інформаційно-аналітичну, планово-прогнозну та контрольно-ревізійну функції маркетингу;

·        сформувати здатність приймати узгоджені рішення в аспекті товарної, цінової, розподільчої та політики просунення, оцінювати результативність маркетингових програм підприємства.

Місце у структурно-логічній схемі: після вивчення курсу маркетингу, менеджменту, стратегічного управління.