Мета вивчення дисципліни: забезпечити поглиблене вивчення основних прав споживачів щодо придбання, використання (споживання) товарів і послуг, а також нормативних актів, що регулюють цю сферу відносин.
Завдання вивчення дисципліни:
• вивчення прав споживачів у сфері торговельного та інших видів обслуговування;
• вивчення прав споживачів: у разі порушення виконавцями умов договору про виконання робіт (надання послуг); майнової відповідальності за шкоду, заподіяну товарами (роботами, послугами) неналежної якості; відповідальності за порушення законодавства про захист прав споживачів;
• вивчення досвіду організацій захисту прав споживачів за кордоном в контексті історичних перетворень;
• аналіз ефективності впровадження різноманітних нововведень відповідно до споживчої концепції окремих країн та світової концепції;
• ознайомлення із структурою організації захисту прав споживачів: громадських, державних, об’єднаних установ, визначення функцій, які виконують ці установи в сучасних умовах;
• окреслення перспективних шляхів підвищення ефективності організації захисту споживача в Україні та в світі, в тому числі, виділення проблеми освітянства та поінформованості населення.
Предмет вивчення дисципліни: загальні положення правил торгівлі товарами, надання послуг і виконання робіт; основні законодавчі та нормативні акти, що регулюють захист прав споживачів в Україні.
- Teacher: Леонід Стаднік