Мета вивчення дисципліни: забезпечити поглиблене вивчення основних прав спо­живачів щодо придбання, використання (споживання) товарів і послуг, а також нормативних актів, що регулюють цю сферу відносин.


Завдання вивчення дисципліни: 

• вивчення прав споживачів у сфері торговельного та інших видів обслуговування;

• вивчення прав споживачів: у разі порушення виконавцями умов договору про виконання робіт (надання послуг); майнової від­повідальності за шкоду, заподіяну товарами (роботами, послу­гами) неналежної якості; відповідальності за порушення зако­нодавства про захист прав споживачів;

• вивчення досвіду організацій захисту прав споживачів за кор­доном в контексті історичних перетворень;

• аналіз ефективності впровадження різноманітних нововведень відповідно до споживчої концепції окремих країн та світової концепції;

• ознайомлення із структурою організації захисту прав спожива­чів: громадських, державних, об’єднаних установ, визначення функцій, які виконують ці установи в сучасних умовах;

• окреслення перспективних шляхів підвищення ефективності ор­ганізації захисту споживача в Україні та в світі, в тому числі, ви­ділення проблеми освітянства та поінформованості населення.


Предмет вивчення дисципліни: загальні положення правил торгівлі товарами, надання послуг і виконання робіт; основні за­конодавчі та нормативні акти, що регулюють захист прав споживачів в Україні.