МЕТА

Вивчення системи обліку та її особливостей в бюджетних установах і організаціях.

 

ЗАВДАННЯ

1.     Ознайомлення з особливостями обліку в бюджетній сфері, зокрема формами обліку, планом рахунків, первинними документами та обліковими реєстрами.

2.      Вивчення складу витрат і доходів бюджетної установи, специфіки їх обліку.

3.     Ознайомлення з принципами та формами грошових розрахунків в бюджетній сфері.

4.     Вивчення складу необоротних та оборотних активів бюджетної установи та специфіки обліку операцій з їх руху.

5.     Вивчення складу зобов'язань та особливостей їх обліку у бюджетній установі.

6.     Ознайомлення з фондами бюджетної установи та методикою їх обліку.

7.     Ознайомлення з пакетом звітності, що формується і подається бюджетною установою.

ТЕМАТИКА КУРСУ

1.    Основи побудови бухгалтерського обліку в бюджетних установах.

2.    Організаційні та методичні аспекти обліку коштів державного бюджету в умовах функціонування казначейської системи.

3.    Облік доходів і видатків.

4.    Облік грошових коштів і фінансово-розрахункових операцій.

5.    Облік розрахунків з оплати праці, страхування та зі стипендіатами.

6.    Облік власного капіталу.

7.    Облік необоротних активів.

8.    Облік запасів.

9.    Облік операцій з централізованого постачання матеріальних ресурсів.

10.    Облік виробництва.

11.    Звітність бюджетних установ.

12.    Облікова політика в бюджетних установах

РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ

Знання:  особливостей організації бухгалтерського обліку, нормативно-правових документів, які регламентують порядок бухгалтерського обліку та формування звітності в бюджетних установах;

Вміння:  вміння застосовувати методику обліку активів, пасивів та господарських операцій в бюджетних установах;  заповнювати облікові регістри, фінансову та бюджетну звітність бюджетних установ.

 

ОЦІНЮВАННЯ

Оцінювання здійснюється за 100-бальною шкалою: лекції – 10; практичні заняття – 20; самостійна робота – 10; індивідуальне завдання – 10; модульний контроль – 20; підсумковий контроль – 30  (максимальна кількість балів).