Мета викладання дисципліни. Інтеграційні процеси в українській освіті та суспільстві зумовили зростання попиту на фахівців зі знанням іноземної мови.Тому у викладанні іноземної мови акцент переміщується на професіоналізацію навчання, використання студентами іноземної мови як інструмента майбутньої професійної діяльності та професійного пізнання. Професійно-орієнтований підхід до навчання англійської мови за професійним спрямуванням  передбачає формування у студентів здатності до іншомовного спілкування в конкретних сферах і ситуаціях: професійних, ділових, наукових, навчально-дослідницьких. В межах цього підходу здійснюється урахування потреб студентів у вивченні іноземної мови, які пов’язані з особливостями майбутньої професії або спеціальності.

Навчальна дисципліна "Анатомія тварин" займає провідне місце в системі підготовки фахівців ветеринарної медицини, формуючи у студентів уяву про організм, як єдине ціле. Його будова визначається у взаємозв'язку органів, їх апаратів і систем, а також взаємообумовленістю будови і функції на фоні розвитку в онто.- та філогенезі.

Метою вивчення анатомії тварин є формування у здобувачів вищої освіти  знань основних закономірностей будови тіла тварин і його розвиток в філо- і онтогенезі.



Визначення історії ветеринарної медицини ( ІВМ ) як науки. Предмет викладання історії ветеринарної медицини, головні етапи розвитку ІВМ та їх зв'язок із зміною і розвитком суспільних формацій.


Мета навчального процесу в межах курсу “Іноземна мова за професійним спрямуванням” полягає у формуванні у студентів аграрного напряму підготовки професійно-комунікативної компетенції. Студенти мають оволодіти мовленням на рівні програмних вимог (на рівні професійної комунікативної достатності), тобто бути здатними і готовими реалізувати одержану підготовку в своїй майбутній практичній діяльності.


Мета дисципліни – формування у майбутніх фахівців сільськогосподарського виробництва сучасних знань з органічної хімії. Це дасть можливість оволодіти глибокими теоретичними знаннями, необхідними для вивчення суміжних та прикладних дисциплін та перш за все біохімії тварин з основами фізичної та колоїдної хімії. Засвоїти теоретичні основи сучасної органічної хімії, навчитися розбиратися у головних класах органічних сполук, їх хімічній будові, ізомерії, номенклатурі, способах одержання та властивостях окремих представників. Знати використання окремих представників у промисловості, сільському господарстві, тваринництві.

Оволодіння дисципліною дасть можливість майбутньому технологу із виробництва та переробки продукції тваринництва знати структуру та функції основних класів органічних речовин – вуглеводів, ліпідів, білків, нуклеїнових кислот.

Внаслідок вивчення дисципліни перед студентом ставляться конкретнізавдання:

 – знати: будову, фізичні та хімічні властивості основних класів органічних речовин. Застосування органічних речовин у сільському господарстві, промисловості, тваринництві.

– уміти: користуватися приладами та лабораторним обладнанням при вивченні хімічного складу органічних речовин, давати інтерпретацію одержаних результатів.

Програма підготовлена з урахуванням структурно-логічного зв’язку дисципліни з неорганічною, аналітичною, біологічною, фізичною, колоїдною хімією, фізіологією, генетикою, розведенням, годівлею та іншими дисциплінами технологічного циклу.