Наше складне, динамічне, суперечливе сьогодення вимагає від людини здатності цілеспрямованої, усвідомленої, розумної орієнтації в навколишньому світі. Саме засвоєння досягнень філософської культури сприяє формуванню у особистості цієї здатності. Знання філософії підвищує культуру мислення, посилює чіткість, послідовність, аргументовану доведеність суджень, ознайомлює з правилами дискусії, посилює ефективність і переконаність мови.

Навчальна  дисципліна «Філософія» передбачає засвоєння специфіки філософського осягнення дійсності; ознайомлення студентів із наявними філософськими концепціями, які розкривають поліфонізм і плюралізм філософського мислення; створення умови для формування світоглядно-методологічної культури студентства.


Вивчення дисципліни формує знання про організацію психологічної служби у значущих сферах суспільства, сприяє розумінню сучасних методів підвищення ефективності діяльності персоналу, створення передумов становлення належного психологічного клімату, самореалізації та ефективної взаємодії співробітників, допомагає аналізувати і координувати психологічні аспекти діяльності людини.

    Дисципліна «Основи професійного здоров’я» спрямована на оволодіння здобувачами вищої освіти уявлення про загальну концепцію здоров'я кваліфікованого психолога, формування ставлення до здоров’я як до необхідної умови успішного здійснення професійної діяльності, поняття порушень психологічного здоров'я та їх чинників, основні характеристики та чинники формування здорового способу життя.

Теоретико - практичний курс "Основи психологічного консультування і психокорекції" 
Курс призначений для студентів психологів.

Навчальна дисципліна «Психологічне консультування та психокорекція» передбачає теоретичне і практичне визначення концептуальних засад і методологічних принципів психологічного консультування; ознайомлення з сучасними підходами до практики психологічного консультування; вироблення практичних умінь і навичок; формування морально-етичних норм і відповідальності; усвідомлення професійної ідентичності та становлення професійної компетентності.

Мета вивчення дисципліни - формування у здобувачів вищої освіти першого рівня  цілісної та логічно-послідовної системи основних теоретичних підходів до вивчення психологічних явищ та процесів, що супроводжують економічну діяльність, розуміння явищ економічної свідомості та економічної самосвідомості, ознайомлення студентів з психологічною специфікою впливу економічної депривації як розімкнутого різновидового феномена особистості.


Мета вивчення дисципліни - формування у здобувачів вищої освіти першого рівня  цілісної та логічно-послідовної системи основних теоретичних підходів до вивчення психологічних явищ та процесів, що супроводжують політичну діяльність, розуміння явищ політичної свідомості та політичної самосвідомості, одержання теоретичних основ для складення уявлень про свою власну політичну свідомість, самосвідомість та ідентичність; надавання характеристик психологічним явищам, що викликають та супроводжують політичні процеси у суспільстві.