Згідно вимог освітньо-професійної програми «Біотехнології та біоінженерія» здобувачі повинні набути здатності:
ЗК01. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;
ЗК05. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями;
СК11. Здатність використовувати ґрунтовні знання з хімії та біології
в обсязі, необхідному для досягнення інших результатів освітньої програми;
СК15. Здатність проводити аналіз сировини, матеріалів, напівпродуктів, цільових продуктів біотехнологічного виробництва.
- Teacher: Надія Володимирівна Гаюк
Метою вивчення дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням» (англійська) полягає у формуванні в майбутніх фахівців професійно-комунікативної компетенції. Здобувачі освіти мають оволодіти мовленням на рівні програмних вимог (на рівні професійної комунікативної достатності), тобто бути здатними і готовими реалізувати одержану підготовку в своїй майбутній практичній діяльності.
- Teacher: Інна Пилипенко
Дисципліна «Хімія» належить до базових загальноосвітніх предметів і забезпечує формування фундаменту знань та практичних навичок спеціаліста в аграрної галузі, необхідних для вивчення професійно орієнтованих та спеціальних дисциплін. Курс базується на знаннях, отриманих студентами в ході вивчення загальних наукових дисциплін, а також на знаннях, одержаних при вивченні хімії в середніх навчальних закладах. Хімія є теоретичною основою для вивчення харчової хімії, біохімії, харчових технологій, контролю якості і безпеки харчових продуктів, фізико-хімічних основ переробки молока та інших дисциплін харчової промисловості.
- Teacher: Надія Володимирівна Гаюк
Завданням дисципліни «Біологія продуцентів» являється ознайомлення студентів з біологічними особливостями (морфологічні, культурально-фізіологічні, біохімічні, генетичні ознаки) основних груп найпростіших, їх походження та філогенетичні відносини; висвітлення сучасних методів, що лежать в основі класифікації найпростіших; розкриття значення протистів, що розглядаються, у природі та практичній діяльності людини; ознайомлення з роллю біологічного різноманіття як ведучого фактора стійкості живих систем в цілому; формування навичок щодо збору, культивування та визначення одноклітинних організмів; визначення основних шляхів пристосування протистів до середовищ різних типів, у тому числі виникнення та розповсюдження серед представників цієї групи паразитизму. Дисципліна базується на шкільних знаннях дисциплін біологічно-природничого спрямування.
- Teacher: Оксана Сергіївна Цехмістренко
- Teacher: Ольга Ткаченко
- Teacher: Михайло Трофимчук