Проблема становлення України як правової держави, зміцнення демократичних засад життєдіяльності її суспільства набувають в наш час у своїй повноті значення першочергового, а відтак доленосного. Втім, практичне розв’язання цих загальних проблем сьогодення не зможе мати належного вирішення поза урахуванням контексту особистої культури конкретної особи як громадянина.

Так, за умов поступового переходу від тоталітарного суспільства до демократичного, наявними в суспільстві стали трансформація ціннісних, світоглядних дороговказів, певне знецінення національно-культурних виразників й морально-етичних норм, зниження якості й рівня загальної освіти, а відтак і вартості бути освіченим. Усе це в комплексі, у свою чергу, виступає детермінантою все дедалі помітніших тенденцій щодо деградації особистої культури пересіченого громадянина і, як наслідок, знецінення міжособистісних відносин, дегуманізації усіх сфер життєдіяльності суспільства.

Зважаючи на останнє, однією зі стрижневих мусить розглядатися проблема якісної підготовки фахівців, від якості праці яких безпосереднім чином буде залежати процес розвитку України.

З огляду на це, ознайомлення студентів з основами логіки є суттєво підмогою в їхній майбутній діяльності, А саме: знання логіки буде сприяти не лише становленню особистої культури фахівця, формування і активізація його творчого інтелектуального потенціалу, а й виховуванню і нього раціонально-критичного підходу до аналізу різноманітних явищ та процесів, що відбуваються в сучасному суспільстві.

Мета курсу:

·               Сприяти отримання студентами основоположних знань з логіки.

·               Забезпечити належну підготовку, спрямовану на оволодіння базовими законами логічного знання в контексті їх подальшого використання на практиці.

Завдання курсу:

·               Виховання у студентів логічної культури міркування.

·               Застосування одержаних теоретичних знань з логіки у практичній діяльності.

Лекційні заняття, на яких висвітлюються основи логіки, поєднуються з самостійним опрацюванням матеріалу, під час якого потрібно розглянути теоретичні питання в контексті практичної діяльності, використовуючи конкретні завдання з відповідної теми. Передбачається підготовка рефератів з тем, що вивчаються.