Анотація дисципліни
Назва дисципліни |
Організація бізнесу і виробничий маркетинг у тваринництві |
Викладач |
Костюк Михайло Михайлович кандидат ветеринарних наук, доцент кафедри технології виробництва продукції птахівництва та свинарства |
Курс та семестр, у якому планується вивчення дисципліни |
2 курс, 3 семестр |
Факультети, студентам яких пропонується вивчати дисципліну |
Біолого-технологічний факультет |
Перелік компетентностей та відповідних результатів навчання, що забезпечує дисципліна |
ЗК 1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. ЗК 2. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій. ФК 5. Здатність організовувати підприємницьку і фінансову діяльність та оцінювати економічну ефективність виробництва і переробки продукції тваринного походження. ФК 6. Здатність практично управляти робочими або навчальними процесами у сфері виробництва і переробки продукції тваринного походження, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів. ФК 10. Здатність зрозуміло і недвозначно доносити власні знання, висновки та аргументацію до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються. Отримані результати з вивчення дисципліни, дадуть змогу провадити інноваційну діяльність в сфері тваринництва, здійснювати управління діяльністю виробництва і переробки продуктів тваринництва, аналізувати і порівнювати альтернативи, оцінювати ризики та імовірні наслідки рішень, проводити ефективну кадрову політику. |
Опис дисципліни |
|
Попередні умови, необхідні для вивчення дисципліни |
Навчальна дисципліна базується на прикладних та фундаментальних знаннях, які необхідні для набуття відповідних навиків в галузі сільськогосподарського виробництва. |
Максимальна кількість студентів, які можуть одночасно навчатися |
25 студентів |
Теми аудиторних занять |
Теми лекцій. 1. Загальні принципи організації бізнесу. 2. Організація бізнесу в сучасних умовах ведення тваринництва. 3. Бізнес-планування в системі управління тваринництвом. 4. Теоретичні основи та практичні аспекти маркетингу в тваринництві. 5. Аграрний бізнес. 6. Маркетингові дослідження ринків тваринницької продукції. |
Теми практичних занять. 1. Організаційно-економічне обґрунтування тваринницьких підприємств. 2. Стратегічне планування. 3. Складання та оформлення бізнес-плану. 4. Оцінювання зовнішнього середовища підприємства. 5. Аналіз стратегічного потенціалу підприємства. 6. Системи стратегічного вимірювання результативності стратегії інноваційного розвитку підприємства. 7. Підходи до визначення маркетингу в тваринництві. 8. Ефективності розвитку маркетингу в тваринництві. 9. Аналіз попиту реальних та потенційних споживачів. 10. Методи оцінювання якості та конкурентоспроможності продукції. 11. Маркетингове ціноутворення. 12. Перспективи розвитку галузі тваринництва в Україні. |
|
Мова викладання |
Українська |
- Викладач: Костюк Михайло Михайлович