Анотація дисципліни

Назва дисципліни

Організація бізнесу і виробничий маркетинг

у тваринництві

Викладач

Костюк Михайло Михайлович

кандидат ветеринарних наук, доцент кафедри технології виробництва продукції птахівництва та свинарства

Курс та семестр, у якому планується вивчення дисципліни

2 курс, 3 семестр

Факультети, студентам яких пропонується вивчати дисципліну

Біолого-технологічний факультет

Перелік компетентностей та відповідних результатів навчання, що забезпечує дисципліна

ЗК 1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК 2. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій.

ФК 5. Здатність організовувати підприємницьку і фінансову діяльність та оцінювати економічну ефективність виробництва і переробки продукції тваринного походження.

ФК 6. Здатність практично управляти робочими або навчальними процесами у сфері виробництва і переробки продукції тваринного походження, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів.

ФК 10. Здатність зрозуміло і недвозначно доносити власні знання, висновки та аргументацію до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються.

Отримані результати з вивчення дисципліни, дадуть змогу провадити інноваційну діяльність в сфері тваринництва, здійснювати управління діяльністю виробництва і переробки продуктів тваринництва, аналізувати і порівнювати альтернативи, оцінювати ризики та імовірні наслідки рішень, проводити ефективну кадрову політику.

Опис дисципліни

Попередні умови, необхідні для вивчення дисципліни

Навчальна дисципліна базується на прикладних та фундаментальних знаннях, які необхідні для набуття відповідних навиків в галузі сільськогосподарського виробництва.

Максимальна кількість студентів, які можуть одночасно навчатися

25 студентів

Теми аудиторних занять

Теми лекцій.

1.    Загальні принципи організації бізнесу.

2.    Організація бізнесу в сучасних умовах ведення тваринництва.

3.    Бізнес-планування в системі управління тваринництвом.

4.    Теоретичні основи та практичні аспекти маркетингу в тваринництві.

5.    Аграрний бізнес.

6.    Маркетингові дослідження ринків тваринницької продукції.

Теми практичних занять.

1.      Організаційно-економічне обґрунтування тваринницьких підприємств.

2.      Стратегічне планування.

3.      Складання та оформлення бізнес-плану.

4.      Оцінювання зовнішнього середовища підприємства.

5.      Аналіз стратегічного потенціалу підприємства.

6.      Системи стратегічного вимірювання результативності стратегії інноваційного розвитку підприємства.

7.      Підходи до визначення маркетингу в тваринництві.

8.      Ефективності розвитку маркетингу в тваринництві.

9.      Аналіз попиту реальних та потенційних споживачів.

10.  Методи оцінювання якості та конкурентоспроможності продукції.

11.  Маркетингове ціноутворення.

12.  Перспективи розвитку галузі тваринництва в Україні.

Мова викладання

Українська