Метою вивчення дисципліни «Вступ до фаху» є формування у студентів компетенцій необхідних у майбутній діяльності та надання початкових знань про головний предмет спеціальності на базі основного термінологічного апарату екології; допомога орієнтуватися у навчальних планах з розумінням певного набору навчальних дисциплін професійної та практичної підготовки, їх послідовності викладу та значення для формування фахових компетенцій бакалавра з екології; надання цілісного уявлення про постійний розвиток та удосконалення екологічної освіти, як однієї з вагомих складових сталого розвитку держави; здобуття початкових знань з основ екологічного управління для уявлення про потенційні місця майбутнього працевлаштування та підвищення мотивації до відмінного навчання; отримання початкових знань з основ наукових досліджень з метою формування теоретичного та практичного підґрунтя для ефективного і кваліфікованого проведення наукових досліджень у процесі навчання у Білоцерківському НАУ, а в подальшому – у професійної діяльності.

 The purpose of studying the discipline "Introduction to the profession" is the formation of students' competencies necessary for future activities and providing basic knowledge about the main subject of the specialty on the basis of the basic terminological apparatus of ecology; help to navigate the curriculum with an understanding of a set of disciplines of professional and practical training, their sequence of presentation and importance for the formation of professional competencies of the bachelor of ecology; providing a holistic view of the continuous development and improvement of environmental education as one of the important components of sustainable development of the state; gaining basic knowledge of the basics of environmental management to understand the potential places of future employment and increase motivation for excellent learning; obtaining basic knowledge of the basics of scientific research in order to form a theoretical and practical basis for effective and qualified research in the learning process at Bila Tserkva NAU, and later - in professional activities.