Згідно з навчальним планом на 2021–2022 навчальний рік, на вивчення дисципліни «Генетика та молекулярна біологія клітини» для денної форми навчання виділено всього 90 академічних годин (3 кредити ЕCTS), у т .ч. аудиторних – 42 години (лекції – 14, практичні заняття – 28), самостійна робота студентів – 48 годин.
Опис навчальної дисципліни за показниками та формами навчання:
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітній рівень |
Характеристика навчальної дисципліни |
Кількість кредитів – 3 |
Галузь знань: 21 – Ветеринарна медицина |
Денна форма навчання |
Загальна кількість годин – 90 |
Обов’язкова дисципліна |
|
Аудиторних занять – 42 |
||
Самостійна робота – 48 |
Спеціальність: 211 – Ветеринарна медицина |
Рік підготовки: 1-й |
Семестр 1-й |
||
Кількість змістових модулів – 2 |
Кредитів 3 |
|
|
Лекцій 14 |
|
Лабораторних занять 28 |
||
Тижневе навантаження: 1 семестр – 3(1/2)
|
Всього: 90 год |
|
Навчальна практика: - |
||
Вид контролю: залік |
Структура дисципліни за видами занять
A лекції |
B семінари |
C самостійна |
D лабораторні |
E неклінічні з тваринами, макетами |
F клінічні з тваринами |
G інше |
H разом |
14 |
– |
48 |
28 |
– |
– |
− |
90 |
A: лекції; B: семінари; C: контрольоване самонавчання; D: лабораторна та описова робота, E: неклінічна робота на тваринах; F: клінічна робота на тваринах; G: інші; H: разом
Метою вивчення дисципліни «Генетика та молекулярна біологія клітини» є вивчення фахівцями ветеринарної медицини механізму генетичного контролю онтогенезу, що представляє не тільки великий теоретичний інтерес для розуміння нормального розвитку популяції, але і має величезне значення для вирішення таких важливих проблем як розведення високопродуктивних тварин, їх резистентність до різних захворювань, діагностика, профілактика і лікування спадкових і уроджених пороків розвитку та генетично обумовлених хвороб. Орієнтуватися в сучасних концепціях молекулярної біології, мати цілісне уявлення про молекулярні механізми збереження і реалізації генетичної інформації, структуру і функції нуклеїнових кислот і білків, методи аналізу біологічних послідовностей та просторових структур біологічних макромолекул, сформувати у студентів цілісний і системний погляд молекулярно-біологічних процесів.
№ СК за СВО |
Класифіка-ція компетентностей за НРК |
Знання |
Уміння |
Комунікація |
Автономність та відповідальність |
|
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності |
||||||
СК 1 |
Здатність встановлювати особливості будови і функціонування клітин, тканин, органів, їх систем та апаратів організму тварин різних класів і видів – ссавців, птахів, комах (бджіл), риб та інших хребетних. |
Володіти знаннями будови органів, їх систем і апаратів та всього організму загалом на макро-, мікро- і субмікро-скопічному рівнях, знати функцію, топографію, визначати видову та вікову приналежність органів, їх систем та апаратів за умов норми та патології |
Спроможність з’ясовувати на макро-, мікро- і субмікроскопічному рівнях структуру, топографію, видову та вікову приналежність органів, їх систем та апаратів. З’ясовувати функцію клітин, тканин, органів, їх систем та апаратів організму тварин за умов норми та патології |
Пояснювати та робити узагальнення стосовно встановлених особливостей будови і функціонування клітин, тканин, органів, їх систем та апаратів у тварин |
датність самостійно встановлювати наявність чи відсутність відхилень між морфофункціональними параметрами об’єкта за норми та з’ясованими параметрами, знаходити рішення, рекомендувати шляхи його виконання, відповідати за прийняте рішення та передбачати можливі наслідки |
|
- Teacher: Олена Бабенко